سری با سودای سربند...

شاید صید صیادشدن آخردنیاباشد...من چه دلبند همان دانه ی در دام شدم...

سری با سودای سربند...

شاید صید صیادشدن آخردنیاباشد...من چه دلبند همان دانه ی در دام شدم...

سری با سودای سربند...

شرح فراقت با که بگویم که دلم سوخته...
درعجبم عشق، چنین آتشی افروخته...
سوزدلم... یک شب از ایام به این کلبه آی...
صاحب ویرانه ی دل ، چشم به در دوخته...
---t.sh---
تنوع مطالب وبلاگ بالاست...
موضوعات مختلف به دنبال هم بیان شدن...
درست همانطور که ذهن شما در انِ واحد درگیر موضوعاتِ متناقضی است.

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

شب و بی خوابی...

يكشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۵۲ ق.ظ

شب است وخوابم نمی برد...
بیگانه ام گویی با این ساعت ظلم آلود...
وعقربه ها چه سخت می روند از چهره ی زمان...
با کمی روضه ی ارباب باز هم دلم می گیرد...
خوشا به حالشان...
آنان که امشبی مهمان حضرت اند...
یادگارم از روزهای ابتدایی بسیجی شدنم 
درد عصب دستم است...
این روزها چه سخت درد می کند این دستم...

دیگر با این درد عجین شده ام...
هرگاه چیزی آزارم می دهد... هرگاه نگرانم...
وهرگاه دلتنگم ...این درد مرا همراهی می کند...
درد دوست داشتنی من...
دلم تنگ کسی است که از ترس ویران شدنش خود را ویران کردم...
تمام پنجره های خانه را به روی واژه ها قفل زدم...
قدرتی را که واژه های من دارند نمی شناسی...
ونشنیده ای آوازه ی ویران کننده ی این کلمات را...
دیگر نمی خواهم این قدرت قربانی بگیرد...
واژه های من خاموش!!!!!!
از دلکده بیرون نروید !!!
دشت پر از لاله ی نو شکفته است... 
که سنگینی عشق را تحمل نمی کنند... 
دلم هم که تنگ شود...
دستم اگر دردبگیرد حتی...
هرچند که خوابم نبرد از غصه...
نباید بشکند قلبی...
نباید بشکند قلبی...
خدا بازهم امشب تو پرستارم باش...
باز هم تاسحر پیشم باش...
من از زخم این واژه ها دلم خون است...
ریه هایم پر فریاد است ولی...
صد بغض در این حنجره ره را بسته... 
ای طبیبا بگیر نبضم را ...
چه کند می زند امشب برای تو...
هرچند دل خرابه ی من بی بها شده...
اما همین خرابه ی من هم فدای تو...

 

 

۹۳/۰۹/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
وجیهه ناظمی نژاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">