سری با سودای سربند...

شاید صید صیادشدن آخردنیاباشد...من چه دلبند همان دانه ی در دام شدم...

سری با سودای سربند...

شاید صید صیادشدن آخردنیاباشد...من چه دلبند همان دانه ی در دام شدم...

سری با سودای سربند...

شرح فراقت با که بگویم که دلم سوخته...
درعجبم عشق، چنین آتشی افروخته...
سوزدلم... یک شب از ایام به این کلبه آی...
صاحب ویرانه ی دل ، چشم به در دوخته...
---t.sh---
تنوع مطالب وبلاگ بالاست...
موضوعات مختلف به دنبال هم بیان شدن...
درست همانطور که ذهن شما در انِ واحد درگیر موضوعاتِ متناقضی است.

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

عکس هایی از طبیعت قوچان....

شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۳، ۰۸:۴۳ ق.ظ

بلاخره زشته سه ساله میهمان مردم شهر قوچان باشیم و نمک بخوریم وقدردانی نکنیم

چندتا عکس از این شهر زیبا می زارم نگاه کنید...

 

 

 

از بچگیم هروقت از این میدون (میدون کشتی) می گذشتیم بابام می گفت: آخرشم معلوم نشد کدوم یکیشون برنده میشه...

 البته آن را که عیان است چه حاجت به بیان است.... شهرمن قشنگتره.....

یکی از فانتزیام اینه که از یه نفر یه دوربین عکاسی خوب هدیه بگیرم... وای اون موقع طبیعت از دست من درامان نیست...

۹۳/۱۱/۱۸ موافقین ۱ مخالفین ۰
وجیهه ناظمی نژاد

نظرات  (۲)

۲۲ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۲۳ مدافعان حرم
مدافعان حرم http://www.modafeon.blogfa.com
ما را با درج لینک یا لوگو و یا نشر مطالب در وبگاه خود حمایت نمائید
یاعلی
سلام
عکسای قشنگیه
منم عکاسیودوس دارم
پاسخ:
سلام 
مرسی
اما میدونیدمشکلش چیه؟؟؟
من خیلی کم عکس دارم... اخه همش پشت دوربین بودم.. :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">