سری با سودای سربند...

شاید صید صیادشدن آخردنیاباشد...من چه دلبند همان دانه ی در دام شدم...

سری با سودای سربند...

شاید صید صیادشدن آخردنیاباشد...من چه دلبند همان دانه ی در دام شدم...

سری با سودای سربند...

شرح فراقت با که بگویم که دلم سوخته...
درعجبم عشق، چنین آتشی افروخته...
سوزدلم... یک شب از ایام به این کلبه آی...
صاحب ویرانه ی دل ، چشم به در دوخته...
---t.sh---
تنوع مطالب وبلاگ بالاست...
موضوعات مختلف به دنبال هم بیان شدن...
درست همانطور که ذهن شما در انِ واحد درگیر موضوعاتِ متناقضی است.

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

خدا کنه هیچی خدارو از دلم نگیره...

يكشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۳، ۰۱:۴۹ ق.ظ

امشب کلیپ یک عروسی رو تو اینترنت نیگاه کردم

خیلی دلم گرفت...

آدما میون اصواتی که گوش هاشونو پر کرده بود گم شده بودن...

اگه بهشون می گفتی دنیا دوروزه به فکر فرداباش مطمئنم فقط بهت می خندیدن...

ادم خوبی نیستم ولی وقتی بنده های خدا رو می بینم که از خود بی خود شدن دلم می گیره...

وقتی عروسی می رم دلم می گیره...

آدما رو دوست دارم چون منو یاد خدا میندازن اما اینجور وقتا تو چشماشون نوری از خدا نیست...

جایی که خدا رو حس نکنم گریم می گیره... چیکارکنم دست خودم نیست...

مذهبی و متدین نیستم... اما خدا رو خیلی دوست دارم...

یعنی یکی نیست واسه خاطردل من قید یه شب شادی شیطونو بزنه؟؟؟

چه جوری بگم مهمونای من جایی که شیطون و رفقاش باشن نمیان...

نمی تونم بگم مهمونام کی ان...

می دونید چرا...

چون هربار حرف دلمو گفتم محکوم شدم به شعار دادن...

دیدین عروس ، شب عروسیش گریه کنه؟؟؟

من دیدم...

دختر شهیدی که مجبورش کردن با نامحرماش برقصه...

هم اون گریه می کرد هم خانواده های شهید وایثار گر مراسم...

خداااا...... به کسایی که عشقمونو نمی فهمن بفهمون نمی تونم یه لحظه هم بی تو باشم...

من بدون ارزشام از هم می پاشم...

خدا کنه هیچی خدارو از دلم نگیره...

۹۳/۱۲/۲۴ موافقین ۱ مخالفین ۰
وجیهه ناظمی نژاد

نظرات  (۱)

۲۸ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۳۵ فاطمه الیاسی
الهی من قربون اون دل کوچیکت بشم
پاسخ:
خدانکنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">