سری با سودای سربند...

شاید صید صیادشدن آخردنیاباشد...من چه دلبند همان دانه ی در دام شدم...

سری با سودای سربند...

شاید صید صیادشدن آخردنیاباشد...من چه دلبند همان دانه ی در دام شدم...

سری با سودای سربند...

شرح فراقت با که بگویم که دلم سوخته...
درعجبم عشق، چنین آتشی افروخته...
سوزدلم... یک شب از ایام به این کلبه آی...
صاحب ویرانه ی دل ، چشم به در دوخته...
---t.sh---
تنوع مطالب وبلاگ بالاست...
موضوعات مختلف به دنبال هم بیان شدن...
درست همانطور که ذهن شما در انِ واحد درگیر موضوعاتِ متناقضی است.

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

ترانه های این روزام

پنجشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۳۵ ب.ظ

اینروزها ترانه های محبوبم شده :

از لاک جیغ تاخدا

امام رضا2... از حامد زمانی وعبدالرضا هلالی 

با اذن رهبرم...

خیانت کردن از رسام فرهاد اعتراض 

رفیق نیمه راه من...از سامان جلیلی

ازعشق... از حمید عسکری

کبریت ... از حمید عسکری

بنالم ... از علی زیبایی

۹۴/۰۶/۰۵ موافقین ۲ مخالفین ۰
وجیهه ناظمی نژاد

نظرات  (۳)

رفیق نیمه راه من رو دانلود کردم. ولی اصلا دوسش نداشتم... :)
پاسخ:
خب اینم نظریه واسه خودش 
مطمینن منم نمیتونم اجبارکنم خوشتون بیاد ... یعنی زورم نمیرسه :)
۱۳ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۴۳ محمد محمدیان
خیلی زیباااا /
بعضی ها رو گوش دادم
پاسخ:
آره واقعا قشنگن 
بعضی جمله هاش همون حرفاییه که ادم میخواد بگه اما نمیشه و نمیتونه 
باید از کسی خیلی دلگیر باشی 
واز خودت بیشتر 
مخصوصا بااون ترانه از عشق 
پاسخ:
بله 
از خودم زیادی دلگیرم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">