سری با سودای سربند...

شاید صید صیادشدن آخردنیاباشد...من چه دلبند همان دانه ی در دام شدم...

سری با سودای سربند...

شاید صید صیادشدن آخردنیاباشد...من چه دلبند همان دانه ی در دام شدم...

سری با سودای سربند...

شرح فراقت با که بگویم که دلم سوخته...
درعجبم عشق، چنین آتشی افروخته...
سوزدلم... یک شب از ایام به این کلبه آی...
صاحب ویرانه ی دل ، چشم به در دوخته...
---t.sh---
تنوع مطالب وبلاگ بالاست...
موضوعات مختلف به دنبال هم بیان شدن...
درست همانطور که ذهن شما در انِ واحد درگیر موضوعاتِ متناقضی است.

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

آخرین خط خطی ها

جمعه, ۱۳ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۰۵ ق.ظ

می دانی کجای زندگی سخت است ؟!

قلم را که دستم گرفتم اولین هنرم خط کشیدن شد

روی کاغذهای سپید ، سیاه میرفتم ، سیاه می آمدم ، سیاه می چرخیدم ...

خط کشیدن را از کودکی آموختم...

آن روزها خط کشیدن ساده بود

اینروزها خط کشیدن مثل چنگال ببری است روی سینه ام ...

وقتی روی رابطه ها خط می کشم ...

روی تفکراتم ...

نمیدانم قلبم چگونه می کوبد بااین همه خراش ...

زندگی ام را خالی کرده ام ...

از تمام برادرانه ها و خواهرانه ها ...

فقط خودم مانده ام ...خودم وخدااااا

نسبت ها خط خورد اما...

خاطره ها همچنان باقیست ...

اما خاطره ام برای تمام مردها فقط شکستن بود !!!

برای تمام دخترها لرزیدن !!!

برای خودم زنده به گورشدن!!!

عجب بازی تلخی است زندگی من

فرشته ی عذاب آدمها شده ام

ومحکومشان می کنم به شکست ...

دیگر نمیخواهم به زندگی هیچکس اضافه شوم

دیگر هرگز ......

بس است این شکنجه ها

دیگر تحمل دیدن درد آدمها را ندارم

دیگر نمیخواهم گوشهایم از صدای شکستن قلب آدمها پر شود ...

تصمیم گرفته ام فرشته ای باشم محکوم به تنهایی

گوشه ای از آسمان را برمی گزینم وساکن تنهایی خویش خواهم شد ...

ساکن تنهایی خویش...

۹۴/۰۹/۱۳ موافقین ۱ مخالفین ۰
وجیهه ناظمی نژاد

نظرات  (۳)

۱۸ دی ۹۴ ، ۲۱:۵۳ محمد علی جهان تیغ
دلخوشم با غزلی تازه همینم کافیست
تو مرا باز رساندی به یقینم کافیست
قانعم بیشتر از این چه بخواهم از تو
گاه گاهی که کنارت بشینم کافیست
گاهی از دور تو را ببینم کافیست....

قبلا این شعرو یه جایی خوندم و به نظرم به موضوع پستتون میخوره.
سلام
سبک نوشتارتان از قبل خیلی بهتر شده است ... به نظرم قلم نوشته های دیگران در سبک نوشتار شما اثرگذار بوده است
پاسخ:
سلام 
ممنونم 
لطف دارین 
ساکن تنهایی خویش...
زیبا بود 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">