سری با سودای سربند...

شاید صید صیادشدن آخردنیاباشد...من چه دلبند همان دانه ی در دام شدم...

سری با سودای سربند...

شاید صید صیادشدن آخردنیاباشد...من چه دلبند همان دانه ی در دام شدم...

سری با سودای سربند...

شرح فراقت با که بگویم که دلم سوخته...
درعجبم عشق، چنین آتشی افروخته...
سوزدلم... یک شب از ایام به این کلبه آی...
صاحب ویرانه ی دل ، چشم به در دوخته...
---t.sh---
تنوع مطالب وبلاگ بالاست...
موضوعات مختلف به دنبال هم بیان شدن...
درست همانطور که ذهن شما در انِ واحد درگیر موضوعاتِ متناقضی است.

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

خط آزاد عذر خواهی می کند...

پنجشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۱۸ ق.ظ

از پریسای مهربانمان که درسحرهای رمضان هم به یادمان بود ونگذاشت نبض خط آزاد کند شود مچکریم 

از قلم زیبایش ... کاریکاتورهای جالبش... از دلسوزی هایش و تلاش های بی دریغش ...

تاکسی خبر اگرچه ندانسته پای در حریم میدونستی گذاشت امروز آمده است به نیابت از همه عذرخواهی کند...

پریسا جان این قصور ، غیر عمد بود والبته غیرقابل توجیح

من از طرف همه ی عوامل نشریه ازت عذرمیخوام... ببخشید...

نه برای اینکه بخوایم دلسوزی کنیم ..... برای اینکه این حق تو وواژه های قشنگت بود که قاب سفیدی برگه ها بشن...

ازت می خوام کماکان با ایده های جدیدت برای پیشبرد هرچه بهتر اهداف خط آزاد ، مارو یاری کنی ... مثل همیشه 

دخترم  همیشه یادت باشه ..... یه بسیجی هرگز تسلیم نمیشه

میدونم که تو هم یک بسیجی تمام عیاری ...من حاضرم این جمله رو با خونم مهر کنم ....

۹۴/۰۵/۲۲ موافقین ۱ مخالفین ۰
وجیهه ناظمی نژاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">