سری با سودای سربند...

شاید صید صیادشدن آخردنیاباشد...من چه دلبند همان دانه ی در دام شدم...

سری با سودای سربند...

شاید صید صیادشدن آخردنیاباشد...من چه دلبند همان دانه ی در دام شدم...

سری با سودای سربند...

شرح فراقت با که بگویم که دلم سوخته...
درعجبم عشق، چنین آتشی افروخته...
سوزدلم... یک شب از ایام به این کلبه آی...
صاحب ویرانه ی دل ، چشم به در دوخته...
---t.sh---
تنوع مطالب وبلاگ بالاست...
موضوعات مختلف به دنبال هم بیان شدن...
درست همانطور که ذهن شما در انِ واحد درگیر موضوعاتِ متناقضی است.

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

شعری برای شهید کاوه.....

يكشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۳، ۰۹:۲۲ ب.ظ

من دلم نم نمِ بارانِ خدا می خواهد

من دلم تربتِ پاکِ شهدا می خواهد

قلبِ  آشفته ی من نبض شهادت دارد

با همین شوق ،همیشه استقامت دارد

ترکشِ عشق به این قلب اصابت کرده

همه ی عشقِ مرا آهِ توثابت کرده

من به لبخند تو محتاجم وجان می گیرم

بوسه از تربتِ پاکِ تو دوان می گیرم

عمقِ چشمانِ تو فردوسِ برین رادارد

آسمان ، غبطه ی این خاکِ زمین رادارد

عشقت ای کاوه مرا سوخته وپرپر کرد

جانِ من سوخت وماهیتِ من دیگرکرد

کاش میشد که سرِمرقد تو بنشینم

وببارد همه ی وزنِ دلِ غمگینم

آسمانی شده ای ماه تورا بوسیده

کو غبارِقدمت تا بکشم بردیده

مشتی از خاکِ تو درخانه ی من پنهان است

خاکِ توعشقِ تو وخانه ی من ایران است

...

تقدیم به شهید محمود کاوه

۹۳/۱۱/۱۹ موافقین ۱ مخالفین ۰
وجیهه ناظمی نژاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">