سری با سودای سربند...

شاید صید صیادشدن آخردنیاباشد...من چه دلبند همان دانه ی در دام شدم...

سری با سودای سربند...

شاید صید صیادشدن آخردنیاباشد...من چه دلبند همان دانه ی در دام شدم...

سری با سودای سربند...

شرح فراقت با که بگویم که دلم سوخته...
درعجبم عشق، چنین آتشی افروخته...
سوزدلم... یک شب از ایام به این کلبه آی...
صاحب ویرانه ی دل ، چشم به در دوخته...
---t.sh---
تنوع مطالب وبلاگ بالاست...
موضوعات مختلف به دنبال هم بیان شدن...
درست همانطور که ذهن شما در انِ واحد درگیر موضوعاتِ متناقضی است.

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

تب تند فراموشی...

شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۴۵ ب.ظ

 

فراموشت کنم خوبه...

فراموشم کنی خوبه...

می دونم اولش سخته

یکم توسینه آشوبه...

فراموش کردنِ عادت

مث ترک یه سیگاره

اما سخته وقتی سیگار

یکم لبهاتو دوست داره

تو مثل روز ومن مهتاب

فقط همسایه ایم آره

مث افسانه ها می شیم

شبی که روزو دوست داره

یه مشتی خاطره داریم

اونم ارزونی دنیا

قراره بگذره امروز

بریم تا صبح فرداها

نگو وابستگی زوده

نگو این ضعف مهتابه

چشاشو بسته این شبها

ولی یک دم، نمی خوابه

نمی دونم چه رازی بود

زمستون، دل بریدن هام

نگاه مردمو دیدی؟؟

میگن من قاتلِ دلهام

یکم سخته به این زودی

نگن کاش حرف دیدارو

مگه مردم نمی بینن

رو دستام زخم تیغارو

همه دنیا میدیدن

نگاهت سمت مهتابه

نگفتی عادتش میشه

که بی چشمات نمی خوابه

روزای بعدی تو راهن

قطارزندگی میره

صدای سوتش ودودش

تو قلب شب چه دلگیره

خداحافظ ...یکم سخته

ولی آسونی ام داره

خدا قلبای تنها رو

که تنهاتر نمیزاره...

۹۳/۱۲/۲۳ موافقین ۱ مخالفین ۰
وجیهه ناظمی نژاد

نظرات  (۲)

خیلی قشنگ بود
۲۸ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۳۸ فاطمه الیاسی
فقط میتونم بگم با تمام احساست بود
پاسخ:
لطف داری

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">