سری با سودای سربند...

شاید صید صیادشدن آخردنیاباشد...من چه دلبند همان دانه ی در دام شدم...

سری با سودای سربند...

شاید صید صیادشدن آخردنیاباشد...من چه دلبند همان دانه ی در دام شدم...

سری با سودای سربند...

شرح فراقت با که بگویم که دلم سوخته...
درعجبم عشق، چنین آتشی افروخته...
سوزدلم... یک شب از ایام به این کلبه آی...
صاحب ویرانه ی دل ، چشم به در دوخته...
---t.sh---
تنوع مطالب وبلاگ بالاست...
موضوعات مختلف به دنبال هم بیان شدن...
درست همانطور که ذهن شما در انِ واحد درگیر موضوعاتِ متناقضی است.

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

دیوِ دلتنگی...

جمعه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۳، ۰۱:۵۲ ق.ظ

روزای رفته رو که ورق زدم...

فهمیدم خونه چه غمبار شده...

دیوِ دلتنگی من این روزا

باهزار ، خاطره بیدارشده...

 

شهر، آرومه ولی دلتنگم

همه می خوابن ومن بیدارم

می شینم پای همین سجاده

روزای رفتنتو می شمارم

 

هوای رفتن ودارم به سرم

هوای اینجا نفسگیر شده

دوری بسه دیگه برگردونم

دلم از فاصله دلگیر شده

 

روزای خالی ازت سنگینن

وزنِ احساسِ تو پیرم کرده

تلخیِ دوری ازت یک عمره

منو از زندگی سیرم کرده

 

بغضم آرومه اخه می دونم

مث بارون رو سرم میباری

اما یک عمر، برام پرسش شد

که چرا این همه دوسم داری...

 

تو خدایی ولی من یک بنده

اما گاهی باتو دعوا دارم

مث ابرم که پر از بارونه

اشکامو تو بغلت می بارم...

 

می گی بسه یکمی شادباش

میدونم شعر، غم انگیز شده

اما حالا که کنارم هستی

این شبِ شعر، دل انگیزشده

 

سرمو روی زمین میزارم

یکمی پلکِ منم سنگینه

میدونم تا سحر، اینجا هستی

چون می دونی که دلم غمگینه

....

۹۳/۱۱/۱۷ موافقین ۱ مخالفین ۰
وجیهه ناظمی نژاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">