سری با سودای سربند...

شاید صید صیادشدن آخردنیاباشد...من چه دلبند همان دانه ی در دام شدم...

سری با سودای سربند...

شاید صید صیادشدن آخردنیاباشد...من چه دلبند همان دانه ی در دام شدم...

سری با سودای سربند...

شرح فراقت با که بگویم که دلم سوخته...
درعجبم عشق، چنین آتشی افروخته...
سوزدلم... یک شب از ایام به این کلبه آی...
صاحب ویرانه ی دل ، چشم به در دوخته...
---t.sh---
تنوع مطالب وبلاگ بالاست...
موضوعات مختلف به دنبال هم بیان شدن...
درست همانطور که ذهن شما در انِ واحد درگیر موضوعاتِ متناقضی است.

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

یه لیوان آب زرشک.... + خواص درمانی

جمعه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۳، ۰۶:۰۷ ب.ظ

تا حالا آب زرشک خوردین؟؟؟؟

اگه نه خوش به حالتون..... واگه آره  بابا خیلی کشش دارین...

رفته بودم جایی مهمونی...

یه لیوان اب زرشک برام آوردن ومن مجبور بودم بخورم... مجبور بودم... مجبور....

خودشون تهیه کرده بودن وواقعا حیفم میومد لب بزنم وبگم دیگه نمی خوام...

هی یه قورت می خوردم باز ده دقیقه استراحت می کردم...

سعی می کردم باچنان سرعتی قورتش بدم که فرصت نشه متوجه طعمش بشم...

هی به این لیوان نیگاه می کردم اصن انگار مقدارش تکون نخورده بود...

قدیمیا می گن برکت گرفته تموم نمیشه فکر کنم اینم همونطوری شده بود...

چشام سرخ می شد وقتی قورتش می دادم... 

وقتی تموم شد حس کسی رو داشتم که تو المپیک مقام اول رو آورده بود... :)   :)

حالا که به من خندیدین خواص آب زرشک رو می گم تا دلتون بسوزه....

خواص درمانی

  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • حاوی مقادیر قابل توجهی ویتامین ث
  • تصفیه کننده خون
  • تنظیم فشارخون
  • تنظیم قند خون
  • پایین آورنده چربی خون
  • پایین آورنده اوره
  • شستشوی کبد و کلیه
  • بهترین دوست کبد و پوست
  • روشن کننده پوست صورت
  • بهترین در درمان آفت دهان
  • مفید در درمان جوش صورت و بدن
  • بهبود گوارش و کوچک کننده شکم
  • مفید در درمان سنگ کیسه صفرا
  • رفع عطش(بهترین برای افرادی که بیش از اندازه به آب احساس نیاز می کنند )
  • بهترین جایگیزین برای قرص متفورمین
  •  

 

۹۳/۱۱/۲۴ موافقین ۲ مخالفین ۰
وجیهه ناظمی نژاد

نظرات  (۱)

وااای دلم خواستD:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">