سری با سودای سربند...

شاید صید صیادشدن آخردنیاباشد...من چه دلبند همان دانه ی در دام شدم...

سری با سودای سربند...

شاید صید صیادشدن آخردنیاباشد...من چه دلبند همان دانه ی در دام شدم...

سری با سودای سربند...

شرح فراقت با که بگویم که دلم سوخته...
درعجبم عشق، چنین آتشی افروخته...
سوزدلم... یک شب از ایام به این کلبه آی...
صاحب ویرانه ی دل ، چشم به در دوخته...
---t.sh---
تنوع مطالب وبلاگ بالاست...
موضوعات مختلف به دنبال هم بیان شدن...
درست همانطور که ذهن شما در انِ واحد درگیر موضوعاتِ متناقضی است.

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

عید فطر مبااااااارک

جمعه, ۲۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۵۸ ب.ظ

فقط میخوام بگم عیدتون مبارک...

می خوام بگم ... دوستون دارم... همتونو ... حتی خود تو رو که منو اذیت کردی...

می خوام بگم... کاش بتونیم تا آخرش کنارهم بمونیم... هممون...

دوستی پاکمونو حفظ کنیم...

می خواستم بگم ... دیگه خودمو مجبور نمیکنم فراموشتون کنم... شماها شادترین لحظه هارو واسه من ساختین...

شریک غصه ها وغم هام بودین...

من گاهی عصبانی میشدم... به هم میریختمتون... یه چیزایی می گفتم که نباید می گفتم...

ببخشید دیگه ...همین...

بالای کوچیکی دارم اما قول میدم اونقد تمرین کنم تا آسمونو به همتون نشون بدم...

قول میدم وقتی یه عقاب بزرگ شدم یه پرواز، مهمونتون کنم...

یه پرواز توی دنیای خودم...

هروقت از دنیای خودتون خسته شدین...بایک کلیک...باچندتا بوق، انتظار... صدای گرم من دعوتتون می کنه به یه عصرونه ی شاد ودل انگیز، گوشه ی دنج دلم...

واسه همتون لواشک درست کردم که بیارم... ترش وملس...

خوش بگذره به همتون ... بدون من.....   :)

۹۴/۰۴/۲۶ موافقین ۱ مخالفین ۰
وجیهه ناظمی نژاد

نظرات  (۱)

در بیان احساسات قوی هستید فقط واژگان را نصف و نیمه به کار می برید؛ رسانویسی با تعدد واژگانی همراه هست؛ سبک جلال آل احمد خیلی به درد شما میخورد، توصیف اجسام با نگاه فانتزی به قلمتان جان می دهد. کمی مطالعه کتاب جلال آل احمد به نگارشتان گمگ می کند
پاسخ:
ممنون آشنای عزیز
خیلی ها میگن نصفه ونیمه است
آیاممکنه با اوردن مثالی از نوشته هام منو کامل، روشن کنید
چیزی که تا الان به من گفتن این بوده که ریتم مشخصی نداره و مجبوری هی آهنگ خوندنتو تغییر بدی
آیا منظور شما هم همینه؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">