سری با سودای سربند...

شاید صید صیادشدن آخردنیاباشد...من چه دلبند همان دانه ی در دام شدم...

سری با سودای سربند...

شاید صید صیادشدن آخردنیاباشد...من چه دلبند همان دانه ی در دام شدم...

سری با سودای سربند...

شرح فراقت با که بگویم که دلم سوخته...
درعجبم عشق، چنین آتشی افروخته...
سوزدلم... یک شب از ایام به این کلبه آی...
صاحب ویرانه ی دل ، چشم به در دوخته...
---t.sh---
تنوع مطالب وبلاگ بالاست...
موضوعات مختلف به دنبال هم بیان شدن...
درست همانطور که ذهن شما در انِ واحد درگیر موضوعاتِ متناقضی است.

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

میگه فقط یه شوخی بچگونه است...

میگه جدی نگیریم... ولی خودشم داره درد میکشه...

میگم اینا نخود کیشمیشای زندگی ان ...

میگم بهش فکر نکن... ولی خودم دارم هرشب بالامیارم ... هزارو یک دروغِ دردآورو

همه داریم به هم دروغ میگیم...

اشکال نداره... همشو بندازین گردنِ من...

من یه عمره آدم بده ی قصه ام ... برام تازگی نداره...

همیشه آدم خوبه بودن، قد ابرای آسمون، ازم فاصله داشته ...

من حتی تو رویاهام هم اسطوره نیستم...

همیشه کسی ام که برای اسطوره هاش میمیره...

قدمام داره می لرزه...

حالا که دارم به حقیقت نزدیک میشم از دیدن قامتش میترسم...

انگار میخوام هنوز هم این دروغا رو باور کنم...

به قیمت اینکه قهرمانام قهرمان بمونن...

خیلی سخته...

این روزای آخر خیلی سخته...

مردای کثیفِ گذشتمو فراموش کرده بودم ...

باورکرده بودم مردا میتونن فرشته باشن

نمی فهمی وقتی میگم باور یعنی چی...

فقط برام سواله اونی که دروغ گفته ...

بعد از این چطور میخواد توچشام نگاه کنه...

نگاه کنه وذوب نشه...

همونطور که اولین بهترینا رو برات ساختم

اولین بدترینا رو هم برات میسازم ... 

۹۴/۰۵/۱۷ موافقین ۱ مخالفین ۰
وجیهه ناظمی نژاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">